Themom_ ben Almanyada yasıyorum hiç sorgusuz sualsiz kabul ettim camasır böceği diye😂gökten bile gelebilir cünkü asla mantıklı bir acıklaması yok bunun🤓 evde kuruturken ben bir zararını görmedim tek bir odamı ayırıyorum ve camlar acık oluyor koku nem olmasın diye