


Ay delireceğim artık balkona ne zaman çamaşır assam bundan giriyor ve ben cok tiksiniyorum sanki her yerimde geziyormuş gibi tikleniyorum çünkü bi kere pikeyi silkedim katlarken dirseğimdeydi sert bir sey antenli çok kötü raid sıkıyorum ters dönüyor ama yaşamaya devam ediyor hamamböceği değil hamamböceğinden daha kücük evim 3. Katta nasıl geliyor giriyor balkona anlamıyorum balkonumda cam var bide kapalı balkon sadece camasır asarken camı açıyorum birde gündüzleri havalandırmak icin gündüz girmedi hiç hep gece.
Bu böcek ne ve nasıl ölür kurtulurum bunlardan ben lütfen yardım edin