Merhaba bebeğim 5 buçuk aylıkken bir elini fazla kullanmadığı için doktora götürdüm. Düzenli takibini yapan çocuk doktoru normal olduğunu söyledi ve hiçbir şeyi yok dedi ısrarla sorduğum halde her seferinde. 1 ay kadar sonra kendi kendime araştıra araştıra çocuk nörolojiye götürdüm ve hemiparezi olduğu söylendi. Fizik tedaviye yönlendirildik. 2 ay kadar sonra mr çekilecek şuan sadece bıngıldağından ultrason ile bakıldı. Bebeğim şuan 8 aylık. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu ve Kocaeli yakınlarında pediatrik alanda uzman fiziktedavi uzmanı önerebilecek var mı? Teşekkür ederim şimdiden.