Kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük. Kafasının arkasında bir bölge daha çıkık. Aşırı belirgin değil ama ana kucağında bir tarafa meylinin daha fazla olduğu fark ettik sanırım bu sebeple oldu😔 ana kucağı yüzünden böyle bir durum yaşayan var mı? Çok canım sıkılıyor😔 Kask 6 aydan sonra olmuyor sanırım. Düzelir mi ne yapmam gerekir? Bir de mama sandalyesinde de öyle hep sağ tarafına meyilli oturuyor, ana kucağında da sağa meyilli. Nasıl düzeltirim acaba😔