Buradaki anneler normal demiş ama bence dil ve konuşma geriliği olabilir, çünkü 2 yaşında ki bir çocuk için 200 kelime ve 2 li cümleler kurması bekleniyor bazı uzmanlar ise en az 50 kelime aktif kullanması gerektiğini belirtiyor. Dilerseniz doktorunuzla bi görüşün derim @emirsaime