Balanne_ erkek sanırım bebeğiniz tehlikeli bir durum değil aslında iyi bir doktorla ilerleyin sıvı birikimini iğne yada gerekli gördüklerinde ameliyatla hallediyorlar eşim 2 ay önce ameliyat oldu ama 5 yıl boyunca bir sıkıntı yaşamadan devam etti artık kendi rahatsız hissettiği için ameliyatı tercih etti