Kizlar şu sıralar çok görüyorum spiral ile hamile kalan. Bazıları spiral ve eşin korunması ile prezervatif ile korunuyor..Yani ben kendimi garantiye almak istiyorum.. Bebeğimin kırkı çıktıktan sonra spiral taktırdım, yaklaşık 1,5 yıldır takılı,yinede korkuyorum..Ek korunma olarak doğum kontrol hapı kullanabilir miyim?Ne kullanabilirim? Cevaplarsanız sevinirim ☺️