13.aydan selamlar
Uyku gerilemesi bitiyo atağı başlıyor o geciyor dişi çıkıyor,o bitti biraz rahatlariz derken ayrilik kaygisi geliyo o biter 2 yas sendromu baslar boyle boyle devam
Ben anladim kabullendim sonu yok illa bisey olacak cok takilmiyorum artik alistim sayilir uykusuzluga da
Bazi geceler cok sinir bozucu oluyo o zaman bende agliyorum oyle oyle buyucez insallah