Kızım 5 gün önce ateşlendi. Ateşi 38.5 u gördü max. Düşürdüm duş aldırdım balkona çıkardım gece düştü ateş düşürücü de verdim. 3 gün böyle indi çıktı. Ama ilk defa ateşle beraber el ve kollarında morluklar oldu küçük küçük çizik gibi. 2. Gün gece “acil” doktoruna götürdük boğaz enfeksiyonu dedidoktor. Morluklar da ateşten olur, 1 haftaya geçer dedi 5 gün oldu hala var o morluklar. Ve ben hiç duymadım kimseden ateşin morluk yaptığını. Başına gelen var mı ateş mi yapıyo gerçekten ya da şimdiye kadar ateşlendiğinde neden olmamıştı? Bi kaç gün daha geçmezse doktora götürücem tekrar