Minikbiiranne 1
kimbumadam bende 1 i beeğmdim çok güzel
Minel-inannesi bende 1 i çok beğendim
Kadifemsii bende 1 i çok beğendim
Minikbiiranne ahşap sunumluklarla da tamamlanır güzel olur
kimbumadam aynen öyle canım bende öyle düşünüyorum ahşap sunumluklar çok yakışır
Minikbiiranne tabiki 1. Çok zarif
Ersoynesli10 evet 1 çok Güzel ve çok zarif
Minikbiiranne bence 1 ikincisi anlamsız çizgiler tuhaf duruyor
Ballikizim99 bende 1 i çok beğendim canım