Bebeğim 6.ayını doldurmak üzere normal doğumla 3300 doğdu kilo alımı 4 ay 1 er kiloydu 2 aydır 350gr alıyor bebeğim 7600kgydi en son sütüm 2 saatte bir sağımla 80gr ve 100gr arası değişiyor çalışan anneyim sağıp verebiliyorum akşamları ve arada emzirme oluyor ek gıda 3 gün tadımlarıyla ilerliyoruz fakat gece 1 defa mama takviyesi uygulamak istiyorum hangi mama vermeliyim bir defa ama ve hip senedim ameliyat olduğum için 1 hafta kullandım sonra bıraktım 2 ay kabızlık çektim. Takviye yapmam daki amaç işe daha erken gidip daha geç gelmem gerekiyor 1 öğün mama takviyesinden kalan sütümü sabaha bırakmak zorundayım varım fikriniz 🌸