Kızım 6.5 aylık 4 gündür diş sancısı galiba çünkü baya kabarmış diş etleri falan huysuz ağlamaklı hep kucağımdan inmiyor normalde öyle değildi gündüzleri de kötü geceleri de uyumuyor ağlayarak uyanıyor diş jellerinden aldık tavsiyesi olan var mı geçecek mi arkadaşlar çok yıprandım kaç gündür çok yoruluyorum işe gidiyorum aynı zamanda 😔😔 kızımın ağrılarını nasıl azaltabilirim ..