Kızlar merhaba. Anlatacağım konu aylardır kafamı karıştırıyor. Ocak ayında anneannemi kaybettim. O zaman ben annemdeydim. Hepimiz farklı şehirlerde yaşıyoruz. Anneme gittikten bir kaç gün sonra beyin ölümü gerçekleştiği haberi gelince annem apar topar anneannemin yaşadığı şehre gitti. Neyse bir gün kızım teyzesi ve dedesiyle oyun oynuyordu. Onlar oynarken duşa girdim. Çıkınca emzirip uyutmak istedim. Hemen kızım emmeye başladı 5 dakika sonra çığlık kıyamet beni itiyor, ağlıyor resmen kıyameti koparıyor. Şampuan, duş jelinden diye düşündüm tekrar girip kendimi iyice duruladım ama yok bana yaklaştığı an kıyameti kopartıyor. Böyle böyle tam 3 saat geçti. En son gece 1.40’ta tekrar aldım ve kızım bir anda yüzümü sevip emmeye başladı. Ve aradan 5 dakika geçince anneannemin ölüm haberini aldık. Tam kızımın krize girdiği saatte müdahaleye başlamış doktorlar. Öldüğü saatte kızım beni emmeye başladı. Herkes çocuk hissetti dedi ve ben inanılmaz korktum aklıma geldikçe hala kötü oluyorum. Şampuandan veya duş jelinden kaynaklı olduğunu düşünsemde bir gün önce de duş almıştım ve böyle bir olay yaşamamıştık. Niye buraya yazdım onu da bilmiyorum. 🤷🏻♀️