oglumunannesiyim_- Kızlar ben kpss ye kayıt yapmıştım ama girmemeye karar verdim oğlum henüz küçük beni zorlar diye düşünüyorum sınava kaydimi da yaptım acaba iptal edip ücret talebi falan oluyor mu yoksa param yandı mı
huzurlugun oglumunannesiyim_- bebeğiniz kaç aylık? sizden ayrı birkaç saat durabiliyorsa girip şansınızı deneyin bence paranızı alamazsınız
gamzes-26 2 yılda bir oluyor seneye ya da ondan sonraki sene olurda bir yere başvuru yapmak istersiniz belki bi puan bulunsun bence