Pofudukkk benim oğlumda sizin bebeğiniz gibiydi. 6 aylıkken hoppala zıpzıpa koymaya başladım onla ayakta durmaya alıştı doktorumuz çok şaşırmıştı hatta. 7 aylıkken de yürüme arkadaşı aldık onla destekli yürüyordu. O zaman çevremdekiler daha erken demişti ama iyiki yapmışım diyorum çünkü hevesli olup başarınca kendi de çok mutlu oluyor bence sende destekle annesi seninki de hevesliymiş inşallah sağlıkla çabucak yürür 🌸