Mstfcnr Kızlar kızım bugün 1 yaşına girdi ve hala dişi yok iki gündür felaket ağlama huysuzluk ateş şimdi de 2 saate bi uyanıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor agri kesici veriyorum ama önerebileceginiz ağırsına iyi gelebilecek bi öneriniz var mı 😔
mhmetali Mstfcnr tetagil granül ve calpol ile rahatladık biz. Birde soğuk şeyler verin rahatlatıyor mesela meyve süzgecine anne sütü mama veya meyve koyup dondurup verebilirsiniz
Mstfcnr mhmetali çarpık var evde ama diğer dediğinizden yok yarın alıp kullanım olmadı çok çaresiz kalıyorum ya uyanıyor ama nasıl ağlıyor anlatamam