Kızlar bebeğim 3 ay 25 günlük daha önce çok sıkıntılı günler yaşadık yavrumun süt alerjisi varmış neyse diyet yapıyorum bayrağıdır bir ay olmuştur bebeğim çok şükür krize girer şekilde ağlamaları bitmişti dünden beri az az ağlıyordu dün sabah canım çok çekti baklavanın arasındaki Antep fıstığından yedim çok az bu sabah da ağlamalar hafif vardı öğlen acıktım yulafla hindistan cevizi sütü içtim ve öğleden beri bebeğim susmuyor çok canı yandığı belli hindistan cevizi sütü süt alerjisi de yasak mı bilgisi var mı çok suçladım kendimi bebeğim çok ağlıyor😔😭😭