Arkadaşlar bebegim 7 ay 18 günlük 2 gün önce biraz hastalandı ates va dis dönemi birde istah tamamen gitti meme ve biberon mama hic birsey almadı bogazıda biraz kızarmıstı simdi farkediyorum bogazında birsey yok acımıyor toparladı hemen ama bu meme reddi öncekilere benzemiyor önceden zorla kılıktan kılıfa girip emziriyodum simdi asla o pozisyona geldigi an ya da emecgni farkettigi an kafasını kacırıyo agzımı acmıyor nolursunuz ne yapabilirim gecicimidir asırı üzülüyorum.