yarrn 4 aylıkken kestirdim ben cerrah kendi muane odasında yaptı ve bir dakika bile sürmedi anlamadım bil3 ben yaptığını gazlı bezle 10 dk.bastirdim ışlem sonrası ve ağrısı huzursuzluğu olursa tek seferlik ağrı.kesici vermemi söyledi.bu kadar..
Ama bizim dudak bağımızda var onun için anestezi alması.gerekiuor bir ay sonra randevu buldum sizinde mi.dudak bağı yoksa