Tercübeli anneler selam, evim asansörsüz yaşadığım yerse bol yokuşlu şimdiye kadar bebeğimi hep kanguruda taşıdım ancak artık büyüdüğü için taşımakta zorlanıyorum mecburen bebek arabası kullanacağım bundan sonra.Benim şartlarımda yaşayıp aktif dışarı çıkan bebek arabası kullanan var mı aranızda cesarete ihtiyacım var 😬