suheyla92 çok geçmiş olsun öncelikle , biz de ilk doz 3.ayda rotarix nimenrix bexero aynı anda yaptirdik. Alerjik bir bebek benim kızım 3 ü birlikte olunca cok zorlanmiştı hem ates hem de huzursuz olmustu . 5. Ay da doktorumuza soyledim rota rimenrix birlikte bexeroyu 1 hafta sonra yaptirdik. Huzursuzluk olmadı ama bexeroda yine ateş ve ası yerinde kizariklik ve sislik oldu hatta beze gibi oldu. Korkup aile hekimine goturmustum bazi bebeklerde olabilecegini gün içerisinde az kolonyayı pamuga dokup hafifce uzerinden masaj yapabilecegimi soylemisti ebe . 2 -3 ay içerisinde o beze küçülerek kayboldu uzunca yazdım sizin de başınıza gelirse korkmayn diye ben cok korkmustum cunku