Oglumunannesiyim__ Bugün işbir markasının himera model yatağını aldık haftaya gelecek kullanıp memnun olan var mı ürün gelmeden değişim iade yapma durumumuz var
fob Oglumunannesiyim__ Yeni tek kişilik lateks aldık. Bölüm bölüm göçmeler mevcut. Armis ve işbir kullandık ikisinden de memnun kalmadık. İdaş veya bambi önerdiler ben de onları düşünüyorum.