Bugün 3. Günümüz daha çişim kakam geldi demedi gece yatmadan önce yaptırmaya çalışıyorum klozete yapmıyor altına yapıyo yatıyo gece uyanınca su içmek istiyor içiriyorum mecbur vermezsem ağlıyor ama sabaha kadar tutuyor çok şükür mü diyim bilmiyorum ilk gece kaldırdım klozete yaptı sabahta uyanınca klozete yaptı ama bugün sabaha kadar tutmuş gecede yok çişim ıyucam diye ağladı yapmadı sabah çişi var biliyorum oturttum yapmicam yok dedi 10 dk sonra altına yaptı. Çişş gelince oturttuğum zaman yapsa alışacak belki ama altına işemeyi tercih ediyor sinirlerim bozuk çok stresliyim eve kapandık ne zamana kadar böyle gider çok merak ediyorum