Yasemin517 Arkadaşlar sanırım en zorlandığım ataklardan. 2 haftayı geçti hala bitmedi. Gece çok sık uyanıyor asla tek uyumuyor. Uyandığı zaman 2 saatten aşağı uykuya geçemiyor. Çok zorlanıyorum özellikle gece. Yaşayan var mı😩
CaninannesiCemre Yasemin517 Ahh ahh der susarım ,aynı durumdayız buna ek olarak bugün sebebini bilmediğim şekilde 15 dakika boyunca ağladı 😔 hatta dedim 2 yaş sendromu mu gelio 🤷
Yasemin517 CaninannesiCemre ay kesinlikle benimkide bu ara öyle nedensiz yersiz ağlamaları var. Olur olmadık şeyleri isteyip ağlamaları hele😩 sanırım en zorlayan atak bu ya geçmedi bi