Duruelaninannesi Ayyyyy ya hep böyle olursa. Bugün babası izinliydi acaba ondan mı uyumadı. 10 buçukta kalktı bu saat oldu hala uyumadı. Normalde 10 buçukta kalkarız 4 gibi yatar 5 buçuk gibi kalkar 00.00 da gece uykusuna yatar. Bakalım Bugün ne olacak ☹️🥸🥸
tekbasimabakiyorum Duruelaninannesi 12′de uyuyan bebek mi olur yahu niye öyle acaba? Bir derdi, sıkıntısı olmasın? Azı dişleri mi çıkıyor ki acep?
crknkzz Duruelaninannesi 12 de uyudugunu gorunce titreme geldi bana bnmkide 22 aylik heralde bayilir kalirdim.bi yerde 12 de uyusa🤣
Duruelaninannesi Eailesi4 hala uyumadı normal saatinde uyuyacak anlaşılan valla şaşkınlıkla izliyorum hiç uyumadı bugün nasıl dayandı 😀
Eailesi4 Duruelaninannesi rutine alışmış küçük hanım uyursam bir şeyler kaçırabilirim diye düşünüyor olabilir 🥰
Duruelaninannesi tekbasimabakiyorum yok maaslef ben öyle alıştırdım babası mağaza da çalıştığı dönemler gece 11 buçukta eve geliyordu onu bekliyorum diye bebeklikten öyle alıştı 4 aylıktan beri ya da doğduğundan beri ya 12 de yatar 😅😅 yetişkinler gibi. En son uykusu 5 sonra 00.00. Sabahta 10 da kalkar
tekbasimabakiyorum Duruelaninannesi 21:30da odaya geliriz 22de uyumuş olur. Ben sizin için dedim yanlış anlamayın size ve eşinize vakit kalıyor mu? Bir de 22:00-02:00 arası büyüme hormonu için uyuyor olmaları gerekiyormuş diyor uzmanlar
Duruelaninannesi tekbasimabakiyorum anlıyorum tabi ki. Zor olmaz mı sürekli kızımızla ilgileniyoruz. Hatta suan babasıyla sinek kovalıyorlar 😅😅😅 saat 23.16