kereminannesiyim bebeğim 5 aylık doktorumuz ufaktan başladı, kilo alımı düşük ve mama içmiyor diye. Ek gıdaya başlanması için bebeğin minimum 22 haftalık olması gerekiyor diye okumuştum, ayriyeten mama sandalyesinde başı dik, baş kontrolü olan bir şekilde oturması başının sallanmaması veya bebeğin sağa sola devrilmemesi gerekiyormuş ve önüne konan herhangi bir şeye kaşık gibi uzanması, ağzına götürmesi gibi belirtiler hazır olduğunu gösteriyormuş. Canım arkadaşım reels paylaştı benimle oradan gördüm 😂 ben bebeğime yoğurt falan tattırdım denemek için çok hazır ve istekli. . Doktorunuzu dinlemeden başlamayın bilmeden zarar vermeyin