Kızım 8 aylık ,6 ayı dolunca ek gıdaya başladık, ilk 1 hafta iyiydi ama sonrasında kabız oldu. 12-15 gün falan kakasını yapmadığı oldu, bir kez lavman yaptırdık, bir kaç kez de gliserin fitil kullandım ama hala daha normalde dönmemiş durumda. Kendi özeldeki doktorumuz ve devlet hastanesindeki acil doktoru, sıkıntımızı ilettiğimde çocuk cerrahisi bir görsün demişti. Bugün çocuk cerrahisine götürdüm, nasıl beslediğimi ve kaç saatte bir beslediğimi sordu. Sabah kalktığında emzirdiğimi, 2 saat emerek uyuduğunu ve kalktıktan sonra da yarım saat 1 saat sonra da kahvaltısını verdiğimi söyledim o da böyle olmaması gerektiğini, emzirirdikten hemen sonra ek gıdayı vermem gerektiğini söyledi. Emzirirmenin üzerine hemen ek gıdayı almaz ama dediğimde; aldığı kadar alsın dedi hiç almıyorsa da almasın bir yaşına kadar bu şekilde gidebilir dedi sizler nasıl veriyorsunuz ben normalde ek gıda öncesinde çoğu doktorun,1.5-2 saat açlık gerektiğini soyledigini biliyorum 🤔