zcokgecim Merhabalar elimde 7 paket evolvia mama vardır 2 numara normal fiyatı 70 tl ben 35 tl vericem kullanan annelere duyurulur.brckgcm instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz isterseniz.
zcokgecim Ezgimstf benim ebebğime uymuyor daha 1 aylık kızım bu mama 6 ayından itibaren kullanılıyor en azından başkasına yarasın benim kızım hipp kullanıyor
gbadilli2 Daghanbatin bana verebilir siniz benım durumum cok yok bebelac alamıyorm eger kargo uygun gelirse bana yollayın
Daghanbatin gbadilli2 kargo ne kadar olur bilmiyorum adres bilgini mail adresime at yarın kargocunun ordan gecebilirsem sorarım
Ezgimstf zcokgecim bende almak isterim fakat eşim ayın 15inde maaş alacak o Zaman alabilirim benim kafama su takıldı normalde küçük boylar 70 TL falan oluyor siz büyük boyu 70e aldım demişsiniz daha pahalı oluyor benim bildiğim