Emzikli uyuyan bebek sorunsalı, uyuyunca emzik düşüyor ağlıyor haliyle bence tuttuysa onu almana gerek yok
Benim bebegimde 2 aylık o daha kendi tutamıyor ağzında çok düşürüyor
wee baby hiç sevmedi almadi damakli silikon olani
philips aldım onu emiyor çok hafif onu biraz daha iyi tutabiliyor agzinda
birde bibse benzeyen wee baby kauçuk var onu tuttu sanki agzina cok buyuk geliyor diye durabiliyor oda
chicco physio var birde çok ağır geliyor o
Emzik düşmemesi için hafif yan yatiriyorum azıcık uataga temas ediyor emzik duruyor öyle uyanmıyor philipste