Kendime gelmem lazım. Hamilelikte bile almadığım kiloyu aldım galiba. Kendime bi çeki düzen vermem lazım. Yarından başlıyorum. Kendimi motive edemiyorum çünküü eşim motivasyon falan bırakmıyor. Ay iyisin ay güzelimsin diye diye beni yoldan çıkardı . Aldı çikolataları,tatlıları ben de mideye indirdim bi güzel. Şimdi geri verme zamanı. Tartımı bile bozdu. Tartım olsa kendimi salmazdım biliyor. Eveet artık duuur diyorum kendime ve Aralıklı oruca başlıyorum. 