Merhaba bizde 4 ay kadar oldu atlatalı , eczanedeki kükürtlü karışımı geçirdi doktor bebeğe göre ayarlıyor içeriğindeki ilaç dozlarını ben kendi bebeğimede kükürtlü karışımdan kullanmıştım tek çözümü o ve ciddi bi temizlik. Nalet olası birşey pskolojisi daha kötü heleki kücücük bebelerimize dilleri bile yok kaşınsalar kaşınıyorumda diyemiyolar