NazArya Kızım üç yaşında ve bir haftadır geçmeyen bir karın ağrısı var üç kez doktora gittik yoğun gaz diyor ama bir gaz 10 gün sürer mi çocuk da ??yaşayan var mı böyle birşey
Alyatrd @NazArya Merhaba bizde de 3 gündür aynı şikayetler var , sizin nasıl geçti başka bi belirti var mıydı ateş vs gibi ..
EzgiFatihKerem senaninanasi siizn geçti mi acaba bizimde öyle 1 hafta 10 gündür doktora gittim idrar ve röntgen bakıldı kaka tahlili istedi ama veremedik bi türlü
Simayelif EzgiFatihKerem merhaba karın ağrısı geçti mi acaba? Bizim 25 gündür var arada bazı günler ağrısı olmuyor geçti zannediyorum. Ertesi gün yine karnı ağrıyor
Simayelif EzgiFatihKerem bizde ishal de var günde 1 2 kere çamur gibi yapıyor. Sizde de ishal var mıydı