iremisteya öncelikle hayırlı akşamlar, 10 gün gecikmeye göre Evet değeriniz düşük ama önemli olan bu değeri 2 günde bir artması şu anda yapmanız gereken şey iki günde bir kan vererek değerin en az %60 artmasını beklemek normalde iki kat beklenir ama en az %60 olması lazım. Değerin sağlıklı arttığını anlamak için iki günde bir verilmesi lazım bir hafta sonra kan vermeniz hesaplama konusunda yani sağlıklı yükselip yükselmediği konusunda pek doğru bilgi vermez. Dilerseniz farklı bir doktora gözükün iki günde bir kan verin hatta ve hatta mümkünse doktora gitmeden kendiniz takip edin sağlık ocağında veya özel hastaneye kan vermek istiyorum gebelik ile ilgili dediğinizde yaparlar zaten. Sizin değeriniz gene iyi ben şöyle söyleyeyim size sadece ben 5.67 ile öğrendim. 2 hafta geç döllenme olmuştu 35 veya 38 günde gördüm bu değeri doktorların olumsuz konuşması durumlarından dolayı ben doktora gitmeden iki günde bir takip yaptım tam bu değeri gördükten 23 gün sonra da bebeğimi gördüm. Değer düşük diye kimyasal olacak diye bir şart yok yani sadece Doktorlar düşük değer gördüğünde maalesef bu gibi şeyler söyleyebiliyorlar insanı strese sokuyorlar. Sormak istediğiniz bir şey olursa bilgim dahilinde cevaplayabilirim stres yapmayın ve dediğim gibi verebilirseniz iki günde bir kan verin