benim bebeğim de 1 aylık. ilk kontrollerinde bı gıldagı kucuk dedi doktor. her kontrolde bakacaz önemli olan baş çevresinin yeterli büyümesi dedi. eğer tam kapanırsa yada bas cevresı yeterlı buyumezse o zaman bakarız dedi. çok üzüldüm ama bi baktım çok varmıs böyle olup da sıkıntı olmayan. içimi ferah tutmaya calısıyorum .Sen de öyle yap .Allah yavrularımızı korusun