sevalg Bugün rota aşısı olduk, ilk emzirmeden sonra bebeğim kusmaya başladı. Normal midir, ne zaman doktora başvurmak gerekir?
mirooooo sevalg sizde de kaka çıkışı azaldımı dün olduk iki kez yaptı kakasını dünden beri daha hiç yapmadı
Cancan123- sevalg sankı bana hemsıre demişti kusma olabılır dıye ama bende de aşı ters tepmişti duzenlı tuvaletını yapan bebek yapmaz oldu gazlı zaten daha kötü oldu huysuz huzursuz uyumaz vsvs yanı olabılıyor gecıcıdır bolca masaj yapın gerekıyorsa gaz damlası probıyotık kullanın ayaklarının altına zeytınyagıyl masaj yapın ben çok şey denemiştim
Birbahargunu sevalg bizde çok kusma oldu gün boyu kustu bebeğim her emmeden sonra ve aşırı fazlaydı tüm gece başında bekledim ben ikinci dozu yaptırmadım
sevalg mirooooo hemşire artabilir ya da azalabilir demişti. Benim bebeğimin kaka yapması 2-3 günü buluyor bazen hala yapmadı ama azaldı diyemem.
mirooooo Cancan123- inşallah yapr o halde ya düşünüyorum sürekli bide burda forumda bazı şeyler korkutucu oluyor okudum da inşallah yapar bir an önce
Cancan123- mirooooo doktorlar 5gune kadar yapmamaları normal diyor sağlık açısından merak etmeyin yapar yapar korkmayın