Tangrampuzzle biz 2 aylığız, doğduğundan beri meme + mama gidiyoruz. Sütüm arttı ama mamayı kesmeye korkuyorum ben de , memede tutuyorum 15er dk , eğer doymazsa mama veriyorum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum ama 🥲 diğer türlü de gücüm yetmiyor gerçekten