Doktor keşfetme dönemi diyo ama bu ne yahu sürekli herşeyi ağzına sokuyo ağzı kesinlikle 10 saniyeden fazla boş kalmıyo hiç bişey bulamazsa parmakları ağzında biz başlarda diş sandık ama 6 tane diş çıktı hala eller ağızda ısırıyo flaan. Alışkanlıktan mı yapıyo acaba elini çeksek mi ağzından bilemedim