sekerportakali9 Ben normalde molfix yenidoğan kullandım bu zamana kadar fiyatının çok arttığını düşünüyorum. Muadili yada yakın bulabilirsem değiştiricem. Hangi ıslak mendili önerirsiniz?
Endoplasmic_reticulum_ sekerportakali9 evde mutlaka pamukla temizliyorum altını. Sadece dışarıda ıslak mendil kullanıyorum pratik olduğu için babyturco yenidoğan aliyorum. İçeriğini çok beğendiğim bir ürün ve 8 aydır hiç bir problem yaşamadım. Dokusu ve islakligi çok iyi
yavrupotuncek sekerportakali9 Molfix kullaniyodum ama artık hicbiryerde bulamıyorum trendyolda falan var ama kargoyu bekleyemem diye uni baby yenidoğan sipariş etmiştim ve molfixten coookk daha güzel çıktı şimdide şey almayı düşünüyorum trendyolda sıkıştırılmış ıslak mendil yazın yeşilimsi metal bir kutunun içinde var o çok çok iyi ve uygun bu sefer ondan alicam ve uni baby ile devam
biee23 Molfix kullanıyorum bazen acil bitince markette yoksa sleepy yada baby turco ama onlarda çok sulu
livanurvealpinannesi61 biee23 baby turco aldım bir paket aşırı kuru 4 5 tane mendil kullanırdım bez değişirken. Sleepy natural yenidoğan yeşil sarı pembe paket olanlar güzel çok sulu değil
suheyla92 sekerportakali9 pure baby aldim kuru kucuk ve incecik elde dagiliyor bir popo temizlemeye 10 tane lazim. Ben de molfix izotonik sulu kullaniyorum cok memnunum azalinca sunu bi deneyeyim dedim pismanlik. Evde pamuk kullaniyorum ama disarda lazim oluyor burda durayim
alitahadady sekerportakali9 bende aynı durumdan ötürü uni baby kullanmaya başladım ek gıdadan sonra 6-12 almaya başladık zaten ama onu bulamayınca 24+ aktif bebek olanı alıyorum ikiside aynı gibi güzel ve pişik yapmadı zaten fazla da kullanmıyoruz hep yıkıyorum altını rahat ediyor