tuqceeeee koruyuculuk olarak harika ama çok katı yapıda sürümü zor ve ml fiyat olarak pahalı
bu sene mustela aldım losyon kıvamında müthiş kolay sürülüyor
siveno beyaz tabaka bırakıyor ben esmerim grileşiyor resmen yüzüm ve o tabaka gitmiyor ama mustela hemen emiliyor hiç beyazlık bırakmıyor