Bebeğimin vücudu çok sıcak, temassız ateşölçerle ölçüyorum az çıkıyor ona güvenemiyorum, koltukaltından ölçüyorum zor bela o da durmuyor çünkü, 37.1 çıktı en son, ateşi mi var neden bu kadar sıcak anlamıyorum, evim sıcak kapı baca açık klima yok sıcaklıyor mu acaba anlayamıyorum