Ikraaryaninannesi ben saatinde yatağına koyuyorum ağlıyo, kandırıp ce ee filan yapıyorum susuyo. Bazen 30 dk savaşıyoruz bazen 15 dk belli olmuyo uyuyo. Saatinde yatağına koyup geç yatsa bile saatinde yataktan çıkarmak gerekiyor ki ertesi gün uyuması gereken saatte uykusu gelsin. Bugün yemek yapıyorken babası uyutuyodu kaşla göz arasında ağladı diye kucağına alıp uyutmuş 😣