Kizlar kızıma 1ayi geçti tuvalet eğitimi veriyorum (2bucuk yaşında) gece bez takıyorum sabah kuru oluyor…ama kesinlikle çişini söylemiyor kakasını ise yaptıktan sonra ve ya yaparken söylüyor…sakin olmaya çalışıyorum ama insan çileden çıkıyor resmen…kendini ifade ede bilen cumeleler kuran konuşmasi anlaşılan bir çocuk neden söylemiyor…ne yapa bilirim söylemesi için? tavsiyeleriniz varsa söyleyin lütfen… Youtubedeki bütün taktikleride uyguladım halbuki…