meralaysn 5 günlük çocuğumun Bıngıldağı cok küçükmüş beyin cerrahisine yönlendirdiler bu durumla karşılaşan var mi ve tedavisi nasil yapiliyor ?
bebekannesiben meralaysn Bize de biraz küçük endişelenecek bir şey yok dedi doktorumuz ama şüphe düştü içime . Siz naptınız kontrolünüz nasıl geçti
seymassssss bersar benim bebeğim de bıngıldağı dar doğdu şuan 3 aylık ve 2.ayda kapandı bıngıldak. Kafa ölçümü yapılıyo her ay o normal seyrettiği sürece sıkıntı olmuyomuş bizi beyin cerrahına falan yönlendirmedi doktoru @meralaysn
seymassssss bersar benimkisi öyle korkulcak bişeymiş imajı çizmedi hiç yani sadece takip edicez dedi merakla kafası büyümüş mü diye bekliyorum ama çok duydum bıngıldak erken kapanan bebekleri etrafımda da var 3.ay 4.ayda kapananlar hiçbirisinde sorun olmamış bizde de olmaz inşallah
bersar seymassssss ay inşallah bizimde öyle oldu takip etcez 3 ay sonra dedi hel başka da bse demedii
seymassssss bersar kafa büyüdüğü sürece sorun yok demek ki çok rahat konuşuyo doktorlar. Ama büyümezse eğer sanırım ameliyatı varmış inşallah ona gerek kalmaz. Bazısı d vit kestirmiş bazısı kesinlikle kullan diyo artık doktora güvenip devam edicez
oglumunannesiyim_- Bizimde bıngıldak küçük doğdu her ay ölcüldü kafa çapı normal çıktı şuan 4 buçuk aylık hala açik bingildagi
aura_meselesi_bu_sekerim Yaşamıştım 3 ay a kadar 15 günde bir kafa ölçüsü alınıp beyin cerrahiye bilgi verilmişti Sonrasında 6 ay d vitamini verilmemişti Bir işlem yapılmadan atlattık çok şükür. 19 aylık tamamen kapalı suan
seymassssss aura_meselesi_bu_sekerim toplam 9 ay mı kontrol ediliyor kafa ölçümü oraya kadar normalse sonra takip edilmesine gerek kalmıyor mu?
annesininbebisi Benim bebeğe de doğduğunda bingildagi küçük takip edilsin dendi. Şu an 4 aylık hala açık bingildagi bir sıkıntısı yok baş gelişimi de normal