minniks kaya08 geriye yaslanarak veya yan yatarak emziriyodum sutu biraz elimle sagıp sonra emziriyodum
ilkimnk kaya08 önceleri biraz öksürüyordu ama şimdi o da alıştı galiba ekstra hiçbir şey yapamadım çünkü biberon asla kabul etmiyor, enjektör ile de içemiyor döküyordu böyle böyle 7.5 aylık olduk
kaya08 encet ikisinide denedim ama tazyiki bir türlü azalmıyor. Elimde sağıyordum artık manuel sağma makinesiyle sağacağım. Ancak biberonda vermek istemiyorum meme reddi yapmasından korktuğum için. Sağdığımı nasıl vericem kararsızım.
ozgesari Ben yan yatarak emzirip, gün içinde de destekli sütyen kullanmıştım bir süre. Baya faydasını görmüştüm :)
cloudy25 ozgesari merhaba ben de sütyenle alakalı olduğunu düşünüyorum hangi marka nereden aldınız kal tane aldıysam iyi olmadı destekli de bulamadım
ozgesari cloudy25 ben pazardan almıştım doğrusu öyle bir marka kullanmadım herhangi bir destekli sütyen iş görür deneyerek alın isterseniz