Selam anneler, bebeğim 6 aylık oldu. 1 aylıktan beri süt alerjisi var. Önce diyet yapma, sonra memeden kesilme derken yazlıkta olduğum için alerji maması bitti ve ben de acaba alerjisi bitti mi diyerek aptamil prosyneo verdim. 4-5 gündür içiyor bir sıkıntı olmadı. Kusmasında bir artış yok sadece kakasında değişiklik oldu ama mukus olmadı. Sizce alerjisi geçmiş olabilir mi?