edaaucarr Merhaba anneler 4 ay 12 günlük bebeğim var . Meme mama olarak ilerliyorduk sütüm çok yok Ama 4 ayına girdiğimizden beri biberon istemiyo. Gerçekten çok canımı sıkıyorum aç aç uyuyo ama yine istemiyo
sumeyyeasellina edaaucarr bi çözüm bulabildiniz mi bizde mama + emzirme olarak gidiyorduk ama 2 gündür biberon almıyor katıla katıla ağlıyor emsede doymuyır çünkü hemen geri uyanıyor yine ağlıyor
edaaucarr sumeyyeasellina belli bir süre geçiyor atak dönemindeler şuanda onyizden böyle oluyor. İnşallah bir an önce tutar