minniks Dun sabah kızım cisini aglayarak yaptı sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldu hemen doktoruna goturdum orda bekle allah bekle isemedi neyse mesai saati bitti eve geldik isemeyince idrar kulturude istemis doktor eve gelince isedi kaba doldurdum sabah esim hastaneye bıraktı daha bu saat oldu cıkmadı idrar kulturu gec cıkıyo onu biliyorum ama normal idrarın bu saate kadar cıkması gerekmezmiydi ikisi berabermi cıkıyo noluyo cocugun cisi kayıpmı oldu acaba aklımda deli sorular 🤣
Deletedmom_1111 minniks akşam yapılan idrarı sabah verdiyseniz zaten doğru cevap vermez Belki de Red edilmiş olabilir
eylulannesii minniks idrarın yarım saat içinde gotürülmesi gerek ama siz sabaha kadar beklettiniz mi o kaptaki idrarı?
BurcuKucuk minniks idrar ve gaita testleri maksimum 30 dakikada teslim edilmelidir. Aksi taktirde zaten bakteri üremeye başlıyor. Muhtemelen teslim ettiğiniz numune geçersiz sayıldı
Kadifemsii minniks çişi hastaneye götürmek için genelde yarım saat falan veriyorlar . Yani çok çok geç kalmışsınız sonuç vermez ki
minniks Deletedmom_1111 ee ama orda sekreter olur demisti aksam acile bırakalım dedik hatta idrar kulturude istendigi icin acil kabul etmez demisti simdi bosamı gitti yani hemde 2 defa sordum yani isterse birazdan yapsın yine sabah getir gel dedi
minniks eylulannesii evet sekretere sordugumda olur dedi ama ne blm saat falan belirtmedi bana deseydi sabah zar zor yakalardım yine onu gotururdum
ecekusumm Ay benim bebeğim de hastanede bekle allah bekle yapmayınca hemşire hanıma evde yaptırıp getirsek olur mu diye sormuştum, en geç 1 saat içinde laboratuvara ulaştırın demişti. Belki bekleyince bozulan bişeydir aklıma o geldi :)
minniks ecekusumm alla alla bana hic oyle bisey demedi iste hatta ustune basa basa sordum yani ne blm ilk defa idrar verdim acile getirelim dedim cunku sonuc hemen cıksında ilac falan versinler diye idrar kulturu oldugundan kabul etmezler isterse birazdan yapsın yine sabah getir gel dedi
Deletedmom_1111 minniks olmuyor doktorlar kabul edilmiyor dedi o nasıl olur demiş anlamadım Hep evde yapar yarım saat içinde koşarak getiririm
minniks Deletedmom_1111 ay ne bilim sasırdım kaldım valla bende bekliyorum habire cıksın diye ilk defa idrar veriyorum hadi biz o an yapıp veriyoruzda
minniks eylulannesii olabilir mesai bitimine yakındı cunku kafalarımı karıstı noldu hay aksi bidaha doktora gidip idrar tahlilimi isteticem napıcam peki
diloslarrr minniks idrar tahlilinin yarım saat maks 40 dakikada teslim edilmesi gerekiyor bize öyle dediler daha iki gün önce
eylulannesii minniks bence onun bahsettiği normal idrar tahlili için yapsın getirin kültür için olanı acil kabul etmez sabah yapın getirindir
Deletedmom_1111 minniks yarın doktora gidin durumu anlatın tekrar açsın kayıt yaptırıp yarım saat içinde getirin
minniks eylulannesii yok bitane kap verdi zaten o idrardan ikisinede bakılıyo diye biliyorum ayrıyetten bi kagıt verdi idrar kulturu oldugunu belirten iste ikisi icinde sabah getir gel dedi oyle dese yapar yapmaz gotururdum hemen bi ilac falan yazılırdı bari cocuga canı acımazdı
minniks Ay bilmemek ne zormus yaa ilk defa veriyorum idrar tahlilini bilseydim sekreteri dinlemezdim veya sabah zar zorda olsa yakalardım idrarını cok uzuldum simdi dun direk buraya sorsamda olurmus ne blm aklıma gelmedi o an kızımın hastalıgından