Kızlar dişimde sadece kök kaldı çektireceğim dişçiye git demeyin bundan önce apse mi bilmiyorum ama ondan önce acı üstüne basınca ağrı acı olmuyordu onunla yiyebiliyordum şimdi o dişimin bulunduğu diş etim şişmiş kabarmış kızarmış bu apse mi bu olduğu için mi üstüne basamıyorum üstüne basınca çenemin altı ağrıyor bu apse geçince geri üstüne bassam ağrır mı acır mı sizce kızlar yaşayanlar var mı