sinemm60 ben 40 ında Mevlüt’ yaptırmak için istanbuldan Ankara’ya götürmüştüm. Gündüz aşırı sıcakta gitmeyın klımada bekletmeyın . Ya da üşümesın dıye camları sıkı sıkı kapatıp terletmeyın, ben puset ıle götürdüm bebek arabası da yanımızdaydı onunla gezdırdık hep Müslün örtü serın altına .