Merhaba kızlar dün ikizlerimin 22-26. Ay kontrolleri vardı ve doktorum birinin boğazları enfeksiyon kapmış dedi içtiği devam sütünden dolayı olmuş bu yüzden doktorum bırakmam gerektiğini söyledi aptamil çocuk sütlerinden içiyodular ikiside bıraksın normal süt içsinler dedi yani bizim marketten aldığımı sütlerden içebilirler yatarken dedi isterlerse ama aptamil vermeyin artık dedi ve eşim buna rağmen aptamil 3 alalım diyor zaten doktorum bıraktır diyor bu adam hala ısrarla verelim diyor deneyelim diyor ne gerek var zaten 2 yaşını dolduracaklar 1 ay sonra normal sütte içebilir ben vermek istemiyorum artık süt çünkü zaten içmiyolar fazla şişenin yarısını içiyolar yarısını atıyolar boşuna masraf oluyor sonrada ekşiyor süt bu sıcakta ne gerek varkı kızlar değilmi yemek yiyolar zaten çok şükür yemeseler zaten bırakmayalım derim ama herşey yiyorlar MaşAllahları var yani suda içiyorlar bol bol su içmeleri bile daha sağlıklı yani.